Funkcje programu:
- rejestrowanie dokumentów i faktur
- automatyczne numerowanie dokumentów
- tworzenie głównego rejestru i rejestrów dodatkowych (działowych)
- przekazywanie dokumentów i faktur pomiędzy działami
- możliwość powiązania faktury z umową (przy pomocy dodatkowego programu Zampub)
- przechowywanie zeskanowanych dokumentów, faktur, umów
- centralna funkcja rozpoznawania tekstu w zeskanowanych dokumentach (opcja)
- definiowanie powiązań pomiędzy dokumentami
- definiowanie i monitorowanie daty odpowiedzi
- przypisanie do dokumentu działu odpowiedzialnego za załatwienie sprawy
- przypisanie do dokumentu osoby odpowiedzialnej za sprawę w każdym dziale
- automatyczne rozsyłanie przekazywanych dokumentów z wykorzystaniem wiadomości e-mail
- automatyczne tworzenie zbiorczego dokumentu przekazania
- wykorzystanie podpisu elektronicznego do potwierdzania przekazania dokumentów (opcja)
- rozbudowany system uprawnień
- praca wielostanowiskowa
- monitorowanie wykonania umowy poprzez przypisywanie faktury do umowy (z wykorzystaniem programem Zampub)
- monitorowanie wykonania planu finansowego dla danego działu (z wykorzystaniem programem Zampub)
- monitorowanie przeterminowanych spraw
- wyliczanie zdefiniowanych wskaźników do normy ISO
- obsługa wielu działów przez pojedynczego użytkownika (tryb sekretariatu)
- generowanie pliku z fakturami do zapłacenia przeznaczonego do zaimportowania w systemie bankowości elektronicznej
- logowanie zmian wykonywanych przez użytkowników w dokumentach
- prowadzenie rejestru wysyłek przez Pocztę Polską
- generowanie zbiorówek dla Poczty Polskiej
- zaawansowane możliwości wyszukiwania dokumentów
- przyśpieszenie wyszukiwania poprzez użycie indeksu pełno-tekstowego z przeszukiwaniem rozpoznanych danych OCR (opcja)
- wielopoziomowa kategoryzacja dokumentów
- zbiorcze przekazywanie dokumentów
- możliwość rejestrowania wiadomości email bezpośrednio z konta pocztowego
- grupowe wprowadzanie zeskanowanych dokumentów (na podstawie szablonu nazwy pliku)
- ewidencjonowanie statusu „proszę o rozmowę”, „proszę mówić” przy dokumentach
- obsługa graficznych kodów dwuwymiarowych do oznaczania dokumentów
- możliwa integracja z epuap (wysyłanie i odbieranie dokumentów)
- wizualizacja adresów z wykorzystaniem google maps i street view
- logowanie zintegrowane z Active Directory
- możliwość współpracy z wieloma bazami danych (np. produkcyjna i szkoleniowa)
- integracja z bazą danych podmiotów gospodarczych GUS
- automatyczne sprawdzanie kontrahentów w rejestrze VAT Ministerstwa Finansów
Moduł do rejestrowania wiadomości email (opcja)
- automatyczne rejestrowanie wiadomości email
- automatyczne tworzenie dokumentu w programie rfk
- automatyczne dodawanie i powiązanie przesyłanych pomiędzy użytkownikami wiadomości e-mail z zarejestrowanym dokumentem
- automatyczne nanoszenie dekretacji na podstawie adresów e-mail użytkowników i działów
- powiadamianie użytkowników o wykonanych operacjach poprzez wiadomości e-mail
- rozpoznawanie dekretów wewnętrznych i zewnętrznych
- możliwość powiadamiania wiadomościami sms o wiadomościach e-mail
- weryfikacja struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa poprzez dane w Active Directory
Moduł OCR (opcja)
- rozpoznawanie tekstu z załączonych plików
- rozpoznawanie kodów kreskowych w załączonych plikach