Funkcje programu:

  • rejestrowanie dokumentów i faktur
  • automatyczne numerowanie dokumentów
  • tworzenie głównego rejestru i rejestrów dodatkowych (działowych)
  • przekazywanie dokumentów i faktur pomiędzy działami
  • możliwość powiązania faktury z umową (przy pomocy dodatkowego programu Zampub)
  • przechowywanie zeskanowanych dokumentów, faktur, umów
  • centralna funkcja rozpoznawania tekstu w zeskanowanych dokumentach (opcja)
  • definiowanie powiązań pomiędzy dokumentami
  • definiowanie i monitorowanie daty odpowiedzi
  • przypisanie do dokumentu działu odpowiedzialnego za załatwienie sprawy
  • przypisanie do dokumentu osoby odpowiedzialnej za sprawę w każdym dziale
  • automatyczne rozsyłanie przekazywanych dokumentów z wykorzystaniem wiadomości e-mail
  • automatyczne tworzenie zbiorczego dokumentu przekazania
  • wykorzystanie podpisu elektronicznego do potwierdzania przekazania dokumentów (opcja)
  • rozbudowany system uprawnień
  • praca wielostanowiskowa
  • monitorowanie wykonania umowy poprzez przypisywanie faktury do umowy (z wykorzystaniem programem Zampub)
  • monitorowanie wykonania planu finansowego dla danego działu (z wykorzystaniem programem Zampub)
  • monitorowanie przeterminowanych spraw
  • wyliczanie zdefiniowanych wskaźników do normy ISO
  • obsługa wielu działów przez pojedynczego użytkownika (tryb sekretariatu)
  • generowanie pliku z fakturami do zapłacenia przeznaczonego do zaimportowania w systemie bankowości elektronicznej
  • logowanie zmian wykonywanych przez użytkowników w dokumentach
  • prowadzenie rejestru wysyłek przez Pocztę Polską
  • generowanie zbiorówek dla Poczty Polskiej
  • zaawansowane możliwości wyszukiwania dokumentów
  • przyśpieszenie wyszukiwania poprzez użycie indeksu pełno-tekstowego z przeszukiwaniem rozpoznanych danych OCR (opcja)
  • wielopoziomowa kategoryzacja dokumentów
  • zbiorcze przekazywanie dokumentów
  • możliwość rejestrowania wiadomości email bezpośrednio z konta pocztowego
  • grupowe wprowadzanie zeskanowanych dokumentów (na podstawie szablonu nazwy pliku)
  • ewidencjonowanie statusu „proszę o rozmowę”, „proszę mówić” przy dokumentach
  • obsługa graficznych kodów dwuwymiarowych do oznaczania dokumentów
  • możliwa integracja z epuap (wysyłanie i odbieranie dokumentów)
  • wizualizacja adresów z wykorzystaniem google maps i street view
  • logowanie zintegrowane z Active Directory
  • możliwość współpracy z wieloma bazami danych (np. produkcyjna i szkoleniowa)
  • integracja z bazą danych podmiotów gospodarczych GUS
  • automatyczne sprawdzanie kontrahentów w rejestrze VAT Ministerstwa Finansów

Moduł do rejestrowania wiadomości email (opcja)

  • automatyczne rejestrowanie wiadomości email
  • automatyczne tworzenie dokumentu w programie rfk
  • automatyczne dodawanie i powiązanie przesyłanych pomiędzy użytkownikami wiadomości e-mail z zarejestrowanym dokumentem
  • automatyczne nanoszenie dekretacji na podstawie adresów e-mail użytkowników i działów
  • powiadamianie użytkowników o wykonanych operacjach poprzez wiadomości e-mail
  • rozpoznawanie dekretów wewnętrznych i zewnętrznych
  • możliwość powiadamiania wiadomościami sms o wiadomościach e-mail
  • weryfikacja struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa poprzez dane w Active Directory

Moduł OCR (opcja)

  • rozpoznawanie tekstu z załączonych plików
  • rozpoznawanie kodów kreskowych w załączonych plikach